Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum wbt,


Gua up gambar ni sempena raya. Dari kanan: Puan Marlina, Orked dan gua.

Gua punya mood dah berat nak beraya ajer. Bangun pagi nak pi kerja pun dah rasa macam haram. Bini gua pulak dah sibuk nyayi lagu raya pagi-pagi. Sama mcm mood gua nak tulis blog pun dah rasa semacam.

Gua dan keluarga nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin kepada semua yang terbaca blog merapu ni. Yang bawak kereta balik kampung tu sila berhati-hati. Kalau nampak ferari gua atas hiway jalan slow kat lorong kanan tak payah nak mengada-ngada angkat lampu tinggi, gua sikit tak heran. Silap-silap gua slow kan lagi kereta gua. Kerajaan cakap kelajuan kat hiway 100km/j ajer sekarang.

Blog gua akan beroperasi semula seminggu lepas raya. Gua nak amik mood buat entri pasal birthday Orked plak.

apei - budak kampung

p/s: Raya ke-3 gua pi London jap open house rumah Febregas. Sesaper nak datang rumah sms dulu takut gua tak sampai KL lagi.

Comments

aRaBeLLa said…
peh giler kerek nak beraye ke london..huhu
CHEDEM said…
Dey...apei...Selamat Hari Raya.Pesanan ini ditaja oleh Dunhill.
mEiZ SHA said…
hheehhehe
poyo giler nak raya umah febregas!!!
siot jer...


selamat ari raya ye!!
maaf kalau ada tersilap kata kat sini...:)
arfahadnan said…
selamat hari raya aidilfitri..
hati2 memandu pulang ke kg..
citahrudin said…
perghhh..tengok je gambar korang 1 famili terus dtg mood aku nak raya..

p/s : amacam?..terasa dikipas tak ngan komen aku.
selamat hari raya bro..
maaf dipinta klu ada slh merapu kat komen nie..berhati2 dijalan raya..selamat pulang kekg..hoho..balik kg..:)
suria j said…
waa! orked cumil!! nanti tulisla cecepat entry orked ye,

akhir kate, selamat hari raye mahaf zaher baten!
Selamat hari raya Fird sekeluarga... Maaf zahir batin.
antusabun said…
Selamat Hari Raya Saudara. Maaf Zahir Dan Batin... Harap update berbisa dari lu lebih lepas raya ni..hehehe
*Miss Geli^ said…
selamat hari raya dan mahap zahir batin utk dikau juga
kEy said…
selamat hari raya!
MaszLaVista said…
slmt hr ry buat ko, marlina n orked...
langkasuke said…
apa gile lu pegi rumah fabregas.. tak muslimin langsung..
PETAK.! said…
Nanti kalau kat highway,terserempak dengan Ducati PETAK,tegur yaa.
~Mardihah~ said…
blog ni dah glamer...
ape pun, tahniah!

Selamat Hari raya..maafkan salah silap dihah selama ini. selama berkerja di dalam satu team. sampaikan salam pada pn marlina yan dikenali.

assalammualaikum. hati2 di jalan raya apei!
@tune® said…
selamat beraya sakan
Yot | is | Yati said…
kakak marlina cantek ok. muka anda iras. selamat ari raya bro. hati2 drive.
pijah@hakuna said…
puas aku piker pesal orked comel sangat. sekunk baru tawu, rupanya pn. marlina yg comel lagi cantek.

selamat hari raya ye abg apei. ;p
KhaiYooRim said…
slmt ari rayer buat apei, pn.marlina n orked yg chumel ^o^

Popular Posts