Friday, October 16, 2009

kemelut dalaman

Assalamualaikum wbt,

Masuk hari ni dah 2 hari gua tak boleh tidor malam. Gua tak tau kat mana silap menyebabkan gua dihukum begini. Semalam gua masih ke opis pura-pura steady padahal azab tuhan ajer yang tahu. Menderita yang amat sangat dan sebelum menjadi fitnah di kalangan rakan sepejabat, gua amik keputusan untuk bercuti sebelah petang.

Hari ni langsung satu hari gua melepek kat rumah. Lemah seluruh badan. Akhirnya Puan Marlina mencadangkan gua berehat ajer di rumah Datin Sri. Bagus jugak, tak payah gua susah-susah nak masak!

Nasib baik ada jiran-jiran yang perihatin sanggup berkongsi wifi dengan gua.

apei - budak kampung

p/s: Gua syak kueh tiaw gerai awe buat gua menderita. Oh ye, untuk makluman ni first time gua update blog dari jamban. Ok gak!

11 .:

*~ aRaBeLLa ~* said...

Gilossssss......

* juge membuktikan mesia sudah canggeh, penduduknye boleh hapdet blog dari jamban...ekekek*

Ann said...

lu sudah maju..tabikk, tp ak taknak ikut cara lu..

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

pergh...lu ada brape jumaat lagi ni weh??

keh keh keh..!

cahaya said...

dasaT la bro apei Nih...taBik!taBik!

Ries Lee said...

ape kate lps ni ko update blog sambil bawak moto...
haha...

Daud Mili said...

salam kenal...

citahrudin said...

ciss..aku igt de orang nak cantas ko ke hape ke...

tapi mcm mn pun aku tetap tabik spring kat ko sebagai ketua kampung yang mengaplikasikan teknologi dimana saja berada tanpa mengira masa...

citahrudin said...

ciss..aku igt de orang nak cantas ko ke hape ke...

tapi mcm mn pun aku tetap tabik spring kat ko sebagai ketua kampung yang mengaplikasikan teknologi dimana saja berada tanpa mengira masa...

messyremo said...

dr jamban?

lps ni gua nk cuba gak ler..haha

pijah@hakuna said...

mesti tido pun dalam jamban jugak. hahak. tp xpe...itu semua penghapus dosa kecik. makan xhengat dunia kan dah ceret.

apei umah kat mane best jiran. muafakat.

afendi ariff said...

baik2 jgn sampai short circuit...
heh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...