Tuesday, October 27, 2009

MU

Assalamualaikum wbt,

Ahad lepas gua dapat berita Manchester United (MU) kalah kepada Liverpool gua terus sms kutu-kutu poyo sebagai membalas mereka terhadap kekalahan Arsenal kepada MU tempoh hari.

sms gua kepada mereka "Hari tu gua dengar MU kalah ngan team kelab bawah-bawah, hari ni pulak kalah dengan team yang tak berapa handal nama Liverpool. Aper citer?"

Haram sorang pun tak reply sms gua. Merajuk gamaknyer.

Gua jumpa gambar ni dalam facebook. Kira ni hadiah gua kepada penyokong Liverpool.

apei - budak kampung

p/s: Orked dah pandai merajuk tutup muka pakai bantal kalau gua marah. Ni tiru perangai saper ni?

15 .:

Ann said...

ak hepi ngn kekalahan MU...hehe

Jard The Great said...

ehehe... pandai orked ek..

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

keh keh keh..jadi lap lantai...

arfahadnan said...

belajar sesuatu dari kekalahan..

afendi ariff said...

gua skg telekom melaka je...heh!

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

tiru ko la...mase kekecik dulu..tak ingat?

mukasurat17 said...

hidup liverpool!

bro...arsenal seri..

Ries Lee said...

layak sgt jersey tu dibuat lap kaki...
aku suka sgt...

MaszLaVista said...

gambar iteewww sgt kejam apei bg penyokong chelsea mcm aku nih

redSeptember said...

merajuk sebab papa dia menopause kah? kan ke aku dah cakap lelaki pun pandai menopause, hang tak caya.

Liliyuli said...

jadi alas kaki? huhuhu

to orked:
orked majuk ye? cian dia tu kena marah ye..

tiru pangai lu ar apei..hahaha

sharamli said...

eleh..mesti pn.marlina p0n maj0k cmtu kn..

langkasuke said...

tiru perangai mr alex ferguson..

kahkah..

apei said...

ann - bagus..bagus..

jard - pandai mcm gua, tapi merajuk tutup muka tu bukan ikot gua.

chaireel - tu kira ada hati perot lagi la tu. kalau buat bahan bakar amacam?

arfah - lu belajar aper?

affendi - aduh.. lu leh kawan ngan paiseh.

naddy - ah silap orang laa..

mukasurat17 - sesekali kasi peluang seri..

rieslee - syabasssss...

masz - lu fan chelse, gua tunjuk gambar jersi MU. tarak connection pun.

red - ah gua sampai sekarang tak cayer..

liliyuli - abis dah pukul 2pagi tak reti-reti nak tido. aper citer?

sharamli - emm.. ada jugak la sekali-dua.

langkasuke - kah..kah..kah.. bagus bro.. bagusss...

sweet life said...

salam.. saya kenal tuan punya gambar..
..^^.. kalo tak silap.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...