Nasib baik gua punya sabar masih ada

Assalamualaikum wbt,

Malam tadi Orked tidor kat rumah Datin Sri iaitu nenek dia. Yang tinggal hanya gua dan Puan Marlina sahaja di rumah. Lepas dah penat balik kerja gua nak beristirehat mcm raja-raja. Tapi satu aper benda pun gua tak boleh nak buat.

1- Kad astro gua hilang
2- Remote tv juga hilang

Puas gua selongkah satu rumah akhirnya pukul 10 malam baru gua bertemu kad astro di bawah peti ais dan remote tv di bawah tudung saji dalam bilik stor.

Terima kasih Orked.

p/s: Patut malam tadi tak nak balik rumah sibuk nak tidor rumah nenek!

Comments

Liliyuli said…
hahahaha..
wa suka anak lu buat gitu..
citahrudin said…
pergh..orked sangat best!!!
Ann said…
orked patut wat cmtu len kali..hehe...
salute!
cahaya said…
wargh!!!!bijak Betul Orked tUh...next tiem Harap2 di epacKing ewus bawa BalIk umah DatIn sri...hiKhikhIk...(^^p)
ahah~
orked xkasi lu tgk tv la tuh!~
sharamli said…
sikit ari lagik kunci keta ngn umah p0n dy s0r0k...
arfahadnan said…
orked nak training kau utk masuk treasure hunt.. hahaha..
MaszLaVista said…
orked sgt bijak..lain kali sorok wallet papa pulak yer
kEy said…
hahaha!
gempak la....bleh wat pr0gram cari barang tersembunyi dgn 0rked ni~
*Miss Geli^ said…
ala...baru ilang kad astro pun nak amuk...

nanti bila anak kau pandai tukar siaran, baru la ko amuk....

orang nak tengok CSI, dia nangis nangis nak tengok Altramen Daia...
{lumut} said…
hehe..pandia orked susahkan papa.comel la orked!
Jard The Great said…
hahaha.. pandai ar orked tuu..
messyremo said…
haha..

main carik harta karun jap..

best tu..hehe
redSeptember said…
ntah2 orked saje je kott buat cenggitu. dia tak kasi hang sama puan marlina tonton TV.

barangkali, dia nak adik kott?
lu bole ganti sinichi kudo lah...muahahahaha
fazylla haya said…
heheheheh...aahahaha...
aduhai...

Popular Posts