Terima kasih

Assalamualaikum wbt,

Gua sekadar ingin menyampaikan pesanan Puan Marlina kepada pembaca blog 'apei budak kampung' yang meng-wish Selamat Hari Lahir kepada beliau.

Kata beliau lagi "Bagi tau jugak kat diorang, saya doakan mereka semua akan dicintai Allah lebih dari apa abg mencintai saya!"

apei - budak kampung

p/s: kali ni bukan gua nak tulis bunyik cinta-cinta tapi bini gua yang pesan mcm tu. Ajed, kalau lu sms kutuk gua lagi pasal tulis cinta-cinta memang gua report polis! - entri ni tak payah komen-

Comments

arfahadnan said…
kau kata wife kau tak tahu yg kau ader blog..

confuse nih..
apei said…
arfah - dah tau start gua punya entri yang tajuk 'gua dah staff aneh'. gua pun tak tau mcm mana dia leh tau.
This comment has been removed by the author.
bro..puam marlina dah tau ekk..ayoo tak leh sorok lagi..hehe
Ann said…
hehe lps ni ko kene bhati2 la mnulis..
afendi ariff said…
apa ade hal dia tahu?yg penting dia lg kenal lu dr org lain....
apei said…
eiza - lu tak perasan ke gua tulis dah cover2?

ann - yer.. berhati2.

afendi - bukan gua tak nak bagi tau dia. risau nanti dia punya komen lagi banyak dari orang lain. haha..
sharamli said…
kim salam pn.marlina...
s0k mesti dy kim salam blik kn...
Ries Lee said…
orang rumah tau daa...
haha!
apei said…
sharamli - hahaha

naddy - ni naper gelak2 ni? :)

ries lee - aper boleh buat.
Jard The Great said…
owh.. birthday pn marlina ek... ehehe.. sori tak terwiss...
langkasuke said…
gua doakan lu bahagia je apie..
apei said…
jard - tq

langkasuke - amin. biasanya doa ustaz-usataz ni cepat sikit makbul.

Popular Posts