for sales!

Assalamualaikum wbt,


Gua ada terbaca satu page yang boleh menilai value bagi sesebuat website (USD). Dan ada juga aplikasi di sediakan di page tersebut yang boleh menilai harga page/website/blog lu orang.


Dalam page tu kata harga google.com $8.37Billion, yahoo.com $6.70Billion, facebook.com $5.00Billion, youtube $4.86Billion, blogger.com $2.27Billion, myspace.com $1.20Billion, microsoft.com $1.05Billion dan apei-kampungboy.blogspot.com $4,500.30.

Gua tengah pokai, kalau ada saper-saper yang berminat nak beli apei-kampungboy.blogspot.com. Gua nak jual. Harga boleh adjust lagi. Pembeli yang serius sahaja - SMS gua.

apei - budak kampung

p/s: cek value blog lu orang http://bizinformation.org/

Comments

arfahadnan said…
ha?
ader nilai ker?

[kerut2 dahi]
Ann said…
xmo la blog ni btukar tgn..wa ttp suka lu...
Liliyuli said…
blog wa lagi mahal dari blog lu weh..wawawawawa~
apei said…
arfah - ada beb..ada..

ann - suka yang macam mana tu. ehem..ehem... :)

liliyuli - gua rasa application tu rosak la. lu try test cuba cek lagi sekali.
afendi ariff said…
$4,500.30 je?tipu la application tu...lu ni mudah terpengaruh la bai...heh!
Ries Lee said…
la..
baru jumpe ker..
aku dah lame gune...
bengang betul...
ader ke patut blog aku garga $2,345.67
macam tipu jer..
fairuspeng said…
dah nak berhenti menulis di blog ke?

mudah-mudahan tidak la..huhu

bagi alamat web tu..
nak tengok juga harga blog

Popular Posts