Monday, November 2, 2009

Mie Yabi dan orang kawin

Assalamualaikum wbt,

Mie Yabi - Gua tak puas hati bila ada orang cakap gambar mee ayam perasa babi yang gua tunjuk dalam entri sebelum ni adalah potosop. Gua terus calling kijel selaku pakar reka gambar potosop bagi mencari sebuah kebenaran. Tak sampai 10 minit gua dapat calling dari kijel "setelah gua membuat beberapa ujian makmal, gua mendapati gambar ni potosop" kata kijel. Gua mintak maap kalau gambar tersebut mendatangkan fitnah dan mudarat kepada pihak-pihak tertentu. Lu orang tak payah risau, kutu yang email gua pasal gambar tu gua dah maki sampai nangis tadi.

Orang kawin - Minggu lepas gua pergi kawin blogger kikimikasa kat N9. Jauh boleh tahan jugak felda Serting tu. Tapi kawan-kawan dah jemput kalau tak ada hal gua mesti sampai. Ramlan kawin lari kat sempadan thailand hari tu pun gua pergi, inikan pulak takat kat N9. Menurut jadual orang-orang kawin, minggu ni (7 Nov) gua akan ke Melaka sempena blogger pari-pari syurga pulak nak kawin. Minggu berikutnya 14 Nov gua ke Kerteh, 21 Nov Teluk Intan, 27 nov Bagan Dato', 5 Dec Singapore, 12 Dec Taiping, 20 Dec Balik Pulau dan 26 Dec Pasir Mas. Ni semua jemputan kawin dari blogger-blogger dan budak-budak facebook. Kalau ada blogger atau kutu-kutu facebook nak kawin dan nak mintak tolong gua perabihkan nasik minyak, sila kawin bulan Januari 2010 dan ke atas. Tempahan awal adalah digalakkan. Untuk sesi 2009, jadual orang kawin gua dah penuh.

apei - budak kampung

11 .:

CHEDEM said...

Pergh byk duit tambang minyak ko

Ann said...

rajin betul pg kenduri kawen..

Jard The Great said...

waa.. rajinnya gi kenduri kawen.. wakakaka.. salute bro!

sharamli said...

k..jemput dtg bulan 1 nnt...
bwk 0rked dan adeknya skali...muahaha

*~ aRaBeLLa ~* said...

pehh x puas ati dgn komen aku ke?ekekek..seb baik betui potoshop..ngeee

pari pari syurga said...

weeeehhoooo...
gua tak sabar nak jumpe orked ni..

nti lu balik lah.. tingalkan orked kat gua. hehehe.

Ries Lee said...

kalau tak silap...
aku yang kata gambar tu photoshop kan?
hehehehe...
hahahaha...

cahaya said...

nak itu bro..
tumpang dudk blakang pun takpe..tapi tak mao dalam boner erk..hikhihik

mEiZ SHA said...

hehhehehe
perghhhhhhhhhhhhhhhhh jadual penuh tu makan nasi minyak!!


doctor2 di luar!!kalau org ni dtg kasi tutup itu pintu klinik ok!!

;p

langkasuke said...

gua kawin nnt dua2 pihak lu kena datang.. amcm?..

Liliyuli said...

kawen pari²syurga tu nanti lu kena bagi wa dukung itu orked hokeh..
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...