Tuesday, December 15, 2009

bola

Assalamualaikum wbt,

Tahniah kepada team bola negara gua yang berjaya masuk final sukan SEA.

Nasihat gua kepada budak-budak bola Malaysia "Tahniah. Teruskan usaha. Training kuat-kuat lagi. Jaga makan, jaga tidor, rest mesti mau cukup, jangan leka main poker kat facebook, jangan talipon makwe sebelum final game dan elak kecederaan. Cara lu orang main semalam sebijik macam arsenal yang menang lawan liverpool 2-1 pagi Isnin hari tu"

Gua tengah pikir alasan nak cuti hari Khamis petang nak flight pi tengok bola. Ada idea?

apei - budak kampung

p/s: "Bola-bola gak, pukul 10 jangan lupa cerita Awan Dania" - Puan Marlina sikit tak ada perasaan semangat bola.

16 .:

ajed budak bola said...

flight 17dec pi vientien ada pagi ajer pukul 8. pastu flight balik status NA sampai 20dec. takkan lu nak maal hijrah kat laos? kita tengok kat restoran arip pandan indah ajer?! lu ok ke?

gua dah call black dengan edi, diorang tarak hal tengok kat kedai arip. nanti diorang sponser tali ikat kepala yang ada tulis 'malaysia'. malam ni diorang nak buat block pastu cop terus. Gua lantik lu jadi AJK tugas-tugas khas. Lu buat reservation meja kat kedai arip (depan screen besar), order aper patut. Untuk gua mee goreng, telor mata, roti bawang dengan nescafe tarik dah. tak payah banyak-banyak. Payment lu pandai-pandai settlekan dulu. Nanti ada duit gua refund!

duit tiket gua dah maybank2u balik akaun lu. apersal gua talipon handpon lu awek voice plak jawap?! nak kena tendang dada?

ajed budak bola said...

gua nak cepat salah tulis "awek voice mail"

Ann said...

haha kene dgr ckp isteri tau..

Tak Lawak said...

dah masuk final la apei ..lu cuti je..ckp ngan bos lu ada hal penting yg melibatkan masa depan negara sampai lu kena amik cuti ..wahaha

afendi ariff said...

bola2 jgk...ati wife kena jaga..heh!

apei said...

ajed - AJK tugas2 khas yer? roti bawang yer? mee goreng yer? lagi aper? nescafe? lagi? lagi? gua bayar dulu yer? nak tengok lutut gua naik kat dagu lu? Baru suruh servey tiket kapal terbang dah lupa diri.

ann - yer lah. give and take.

tak lawak - gua tak cuti kot.. tiket flight tarak.

afendi - betol bro..

Ries Lee said...

housemate aku pun gile kat cter awan dania...
potong stim betul la diorang...

sharamli said...

ye la...
kang pn marlina layan b0la..cam plik plk..

mukasurat17 said...

cute lah bini lu.
aku tak rase pon game tu cam arsenal lwn liverpool. malaysia masih ditakuk lame lah. permainan tak best.
tp walaumacammanapun, aku tetap tgk kasi sokong negara sendiri. semoga malaysia bawa blk emas!!!! aminn...

Sulela said...

Aku layan Awan Dania...tapi tetap nak tahu score yang Malaysia jaringkan. Teruja gak bila tahu Malaysia masuk final...ekekeke

'Aisyah Mahmood said...

caya lah pn.marlina.

hehe

mEiZ SHA said...

hahahahha
wa tgk gak beb....:)

caya laa malaysia..lu siap amek flight tuh!!!

salute ar..kem slm kat zakuan ti ek...wa minta sign tau!!

;D

paiseh said...

muga2 budak2 bola malaysia baca blog lu ni..

gua harap Azman Adnan skor hetrik karang~

incik neng said...

boss ,ak melawat blog ang dari man punye source tah... ak pon tatau men petik je..entry spontan mmg due ibu jari ke atas la haha keep it

Jarr said...

tapi wa liverpool....adess.

apei said...

ries lee - aduhh.. housemate lu tu suka tengok jehan ke?

sharamli - tak pelik arr.. anak gua pun layan bola.

mukasurat17 - budak2 tu muda lagi. kena training lagi tu.

sulela - semangat mcm ni yang gua carik!

aisyah - hehehe...

miezsha - mana ada gua amik flight.. tiket balik tarak.

paiseh - gua pun harap rajagopal boleh pasing bola cantik2 kat azman adnan.

incik neng - timer kasih la lu baca blog merepek ni.

jarr - liverpool asik kalah ajer. aper citer bro?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...