Tuesday, December 22, 2009

gua nak sombong sekarang.

assalamualaikum wbt,

Gua cuma nak bg tau ni entri pertama gua pakai talipon.

Cilakak kamil dah setahun gua beli handpon sekehen ni kat dia baru hari ni gua tau boleh tulis blog pakai talipon. Tak sangka tinggi gak ilmu IT yang gua miliki. Harapkan kamil? Sampai kiamat la gua ingat talipon ni boleh talipon sama sms aje.

Apei budak kampung.

15 .:

sharamli said...

eleh..

belagak la tu..

Dark-Emperor said...

Tahniah kerna ko tlah berjaye post blog thru enpong =|

cahaya said...

ekekekeke..apalagi yg tepon tu leh wat bro?cube cek bebtul...

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

bukan sombong tapi BERLAGAK...diulang..BERLAGAK!!

Ann said...

mmg katak bwh temprung ar lu ni..hehe

btw tahniah la..

redSeptember said...

oh-em-jii.... kesian kat hang.

telepon apa hang pakai pei?

Jarr said...

lu ni bro...
lu tau tak henpon lu tu juga boleh bertindak sebagai penunjuk jalan dan ramalan cuaca setempat?lu malas explore...tu pasal la...

apei said...

sharamli - alaa baru nak berlagak sikit-sikit.

DE - timer kasih..timer kasih..

cahaya - selain tulis blog, hp gua boleh jugak tengok facebook. amacam dasat tak?

naddy - hahahhaaa... jgn marah arr..

ann - kira ok lah tu at least gua nak majukan diri dalam bidang IT.

red - E66 Nokia.

jarr - yer ke? ok nanti ada time gua explore lagi. setakat ni yang gua tau selain dari call dan sms, hp gua boleh dengar lagu dengan tengok cerita drama melayu tajuk nur kasih kat website tv3.

Anonymous said...

http://www.nokia.com.my/find-product/all-phones/nokia-e66/specifications nah.. hang tau tak..kita leh guna pisang utk chrge fon? =|

mrblind said...

gila kodi..hahaha

afendi ariff said...

heh....betul3...kodi2!

apei said...

mblind - gua 10 tahun pakai 3310 brader. tetiba tukar pakai screen kaler ni terkejut gak gua! manalah gua tau boleh tulis blog. tulis sms gua tau ler.

afendi - takper lu kutuk gua..

eiza in the house.. said...

wah hebat tepon lu bro..

pisey said...

gila sombong.

afendi ariff said...

agak2 sampai bila lu nak sombong taknak hapdet ni bai???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...