Maklomat.

Assalamualaikum wbt,

Gua ingin memaklomkan kepada semua pembaca, follower, pengkomen, pengkritik, secret admire, adik-adik, pakcik-makcik, uncle-uncle, akak-abang, jiran sebelah rumah "makcik, rumput belakang rumah makcik dah panjang. Takkan nak tunggu ular masuk rumah saya baru makcik sibuk nak potong?!", rakan-rakan se-opis, AJK surat At-Taqwa, kutu-kutu bola, sahabat-sahabat yang lupa bayar hutang, budak-budak kampung "woi, krismas ni gua balik kampung! Mancing kat jeti jom! Wan, gua lantik lu jadi AJK carik umpan!", Cikgu-cikgu yang sudi mengajar gua dari sekolah tadika sampai habis universiti, boss gua, makcik-makcik dan pakcik-pakcik department gua, kawan-kawan yang bakal kawin, pihak pengurusan blogspot.com "harap lu orang tak potong gaji gua lebih-lebih. Harga susu anak gua dah naik lagi 2 ringgit sekampit! Tak kesian ke?" dah saper-saper yang terjebak membaca blog gua ni. Gua ingin memaklomkan bahawa operasi blog ini akan diberhentikan buat sementara.

Kerojer opis gua makin hari makin banyak. Boss gua sikit tak kasi gua peluang nak update blog aper tah lagi nak tanam sayur kat facebook. Terima kasih kerana lu orang terus membaca apei-budak kampung. Nantilah dah settle keroje ni, gua update lah balik. Doakan gua tak lupa password!



Harap maklomat.

apei - budak kampung

Comments

Ann said…
sibuk bebenor ko yer....meh cni pssword, ak tlg igtkan..
afendi ariff said…
hjg taun mmg sebok kan....tkpe..rezeki halal!
amboi...mengalahkan menteri sibuk nya ye..meh bg pasword..karang leh tolong update sekali..opss!! terlebih sudah..hehe
acu aza damia said…
nguehehe...

For da 1st time gua nak komen neh...

Terase haku biler lu soh doakan supaya lu x lupe password... Nguehehehe...

Papepun... Hope lu x de la hentikan terus nukilan2 lu yang best2 erk... pye apei!!! Selamat bekerja dgn penuh dedikasi!!
apei said…
ann - biasa ler ujung-ujung tahun ni.

afendi - amin...

eiza - gua lagi sibuk dari menteri weh..

acu - ni entri special untuk lu. hehehe..
Ries Lee said…
lorr..
main farmville jugak yer...

Popular Posts