muslimin sejati.

Assalamualaikum wbt,



Gua tak payah sembang banyak, lu tengok favorite TV show dah cukup menceritakan keperibadian suci dan luhur beliau. Makwe-makwe muslimat boleh start hantar borang tender untuk buat abang angkat mulai sekarang.

Tak sangka gua selain dari CSI, American Idol, So You Think You Can Dance, dan Macam-macam Aznil, masih ada lagi kawan gua yang berciri muslimin sejati. Start hari ni lu jadi idola gua bro!

apei - budak kampung

p/s: jarr, agak-agak gua boleh pi tioman free tak? hehehe

*****

Ada yang kompelin cakap tak nampak. ni gua kasi zoom skit.


Comments

*~ aRaBeLLa ~* said…
weh x nampak la peberet tvshow beliau..besarkan le sket weh
sweetmk81 said…
wahahahahaha... glamer la ko awokkk.... =|
afendi ariff said…
takbleh kasi besar la...
paiseh said…
lu pula macamana..? takde ingat nak pasang lagi satu..? kehkehkeh~
Jarr said…
=| demn lu apei...
siak surau taman wa baca blog lu semalam... tak pasal pasal hari ni balik kerja kang maghrib wa dah kena jadik imam...

p/s:tioman free?boleh kot..tapi kena bayar gak skit ahh..ahahaha.
Dark-Emperor said…
perghhhh.....
hebak mu jarr....
pesbuk ko masok sini siot...
sweetmk81 said…
tioman free? naaakkkkk =|
mEiZ SHA said…
hehehhee
giler owhhhhhh peberet tv show dia...
arfahadnan said…
uih..
bagus betul lah dier nih..
ayoy said…
perghh apei.. ko telah bongkar rahsia jarr.. weewittt
[biru][pink] said…
kirim salammmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!
Cik Zura said…
uihkz... insap.. muhasabah...
Hairul said…
pergh. hebat tu jarr. rancangan jejak rasul tu.. dengar citer dia ada full collection dari awal dulu sampai yg terbaru.

bila nak kasi copy jarr?

tahun depan kita calonkan nama jarr ni utk jadi tokoh maal-hijrah 2011 lah ! ok?

hairul *(kawan jarr)
Miss jane said…
This comment has been removed by a blog administrator.

Popular Posts