Sikit ajer lagi..

Assalamualaikum wbt,

Yer.. sikit ajer lagi impian gua akan jadi kenyataan.. sikit ajer lagi.. Alhamdulillah...

Puan Marlina, Cik Orked, Dato' Sri, Datin Sri, Mr G, Sis Cool, Nenekanda Toh Puan Hajjah, Tan Sri Megat, Dato' Hj Affendi dan Wak Paidi terima kasih atas bantuan, sokongan dan tunjuk ajar anda semua.

Ajed, Buyong, Black, Puad, Wan Sopak, Man Kobis, kutu-kutu bola, budak kompang kampung pandan, makcik sebelah rumah dan Ajem keling. Lu orang tunggu.. gua takkan lupakan lu orang gelakkan gua sampai keluar air mata hari tu kan? Siap projek ni.. Gua tunjuk kat lu orang jgn sampai lu orang keluar air mata menyesal plak. Time tu pintu ampun dah tertutup.

apei - budak kampung

p/s: pari-pari syurga, gua tak puas hati lagi mcm mana lu bleh tau kondisi poket gua? confident siap sms!

Comments

hohhh.. selama ni lu taktau ke yg gua ni ahli nujum? gua boley baca poket org. hr ni tetibe ht gua kuat terbaca poket lu.


hahahaha..


p/s: jangan lupe bahagian gua!


hehehe.
afendi ariff said…
huh!untung meniaga?
Jarr said…
bagusla lu dah berjaya...
chicken chop press club jalan tangsi satu pei....
apei said…
pps - tunggu gua kaya skit lagi. hahaha

afendi - ada la skit2...

jarr - layan ayam kampung belakang tugu laa..
Jarr said…
belakang bukit aman tu?sup power?
cantik...kena cepat,sup dia kul 3 dah setel..
paiseh said…
gua harap projek ni handred persen halal~
sweetmk81 said…
nak sup power jugak.. =P
apei said…
jarr - gua pi sup bukit aman tu bila nak semayang jumaat ajer.

paiseh - amik loan kereta pun ada riba brader..

sweetmk81 - no hal!

Popular Posts