Tuesday, February 2, 2010

Sikit ajer lagi..

Assalamualaikum wbt,

Yer.. sikit ajer lagi impian gua akan jadi kenyataan.. sikit ajer lagi.. Alhamdulillah...

Puan Marlina, Cik Orked, Dato' Sri, Datin Sri, Mr G, Sis Cool, Nenekanda Toh Puan Hajjah, Tan Sri Megat, Dato' Hj Affendi dan Wak Paidi terima kasih atas bantuan, sokongan dan tunjuk ajar anda semua.

Ajed, Buyong, Black, Puad, Wan Sopak, Man Kobis, kutu-kutu bola, budak kompang kampung pandan, makcik sebelah rumah dan Ajem keling. Lu orang tunggu.. gua takkan lupakan lu orang gelakkan gua sampai keluar air mata hari tu kan? Siap projek ni.. Gua tunjuk kat lu orang jgn sampai lu orang keluar air mata menyesal plak. Time tu pintu ampun dah tertutup.

apei - budak kampung

p/s: pari-pari syurga, gua tak puas hati lagi mcm mana lu bleh tau kondisi poket gua? confident siap sms!

9 .:

pari pari syurga said...

hohhh.. selama ni lu taktau ke yg gua ni ahli nujum? gua boley baca poket org. hr ni tetibe ht gua kuat terbaca poket lu.


hahahaha..


p/s: jangan lupe bahagian gua!


hehehe.

afendi ariff said...

huh!untung meniaga?

Jarr said...

bagusla lu dah berjaya...
chicken chop press club jalan tangsi satu pei....

apei said...

pps - tunggu gua kaya skit lagi. hahaha

afendi - ada la skit2...

jarr - layan ayam kampung belakang tugu laa..

Jarr said...

belakang bukit aman tu?sup power?
cantik...kena cepat,sup dia kul 3 dah setel..

paiseh said...

gua harap projek ni handred persen halal~

sweetmk81 said...

nak sup power jugak.. =P

apei said...

jarr - gua pi sup bukit aman tu bila nak semayang jumaat ajer.

paiseh - amik loan kereta pun ada riba brader..

sweetmk81 - no hal!

Miss jane said...

成人論壇,080聊天室,080苗栗人,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人電影,成人遊戲,成人文學,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,正妹牆

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...