Friday, March 12, 2010

Nostalgia Jamal.

Assalamualaikum wbt,

Jamal
"Apei, lu tengok mcm gua ni, kalau hati tu dah bersih buat apa pun nampak baik. Hati bila dah bersih terpancar cahaya pada wajah, maka secara auto mulut pun akan cakap benda-benda baik, tingkahlaku pun nampak sopan. Ingat, yang paling penting hati kena bersih. Macam mana nak bersih hati? selalu berzikir, jaga aurat dan jangan main judi. Belajar kat universiti tu rajin-rajin jangan sibuk nak pukul orang ajer!" Pesan Jamal kepada gua masa tumpang kereta transformers jenama Alfa Romeo beliau nak pi bustand amik bas ke universiti. sekitar tahun 2003.
apei - budak kampung

6 .:

sharamli said...

die ingat nak d0k dalam kete je..tu yg pakai seluarpendek k0t..

Jarr said...

lutut dia pahal pei??

citahrudin said...

gua syak beliau masih celaru dgn pengertian aurat

afendi ariff said...

takpe...
lu muhrim dia bai...
heh!

Liliyuli said...

lelaki pakai seluar atas lutut kira membuka aurat tau..

Ries Lee said...

bagus dapt kawan yg pandai b nasihat walaupun agak poyo nasihat dia tu..hahaha!

*lama giler aku tak singgah kat salah satu blog feveret aku ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...