Thursday, March 11, 2010

popoi dan chapati.

Assalamualaikum wbt,

Gua baru balik dari oversea main salji. Memang tak ada time langsung nak tulis-tulis blog ni. Malam semalam time cerita Halimah Jongang baru nak start, Popoi iaitu kawan satu dorm ngan gua masa tingkatan 5 talipon.

Popoi: Lu pergi mana susah betol nak talipon.
Gua: Abiskan gaji pi main salji. Aper citer?
Popoi: Tak ada laa.. gua kebelakangan ni suka sangat makan chapati sama kuah dal.
Gua: Abis tu?
Popoi: Tak ada apa lah, sajer gua nak bagi tau lu itu ajer. Tak boleh?

tuuuttthhh.. talian diputuskan.

Gua kadang-kadang tak paham sama perangai budak-budak ni. Pasal makan chapati pun nak talipon gua ke?

apei - budak kampung

8 .:

Jarr said...

mungkin tu benda baru bagi dia...lu kasik support je la..skang ni lu encourage dia makan roti kon klcc plak..kasi dia jakun skit..pastu tepon lu off.

afendi ariff said...

ada memori ngan lu kot psl makan chapati ni?

Faziera said...

hahaha pelik tu..mengidam kot..g la blanje die..

Auliya Faz La Haya said...

chapati bungkus 5 keping..aiyoo..ne mengidam chapti lak memalam neh..uuhukkk

sharamli said...

nak suruh belanja la tu..apasal buat2 tak paham?kesian p0p0i

citahrudin said...

apasalkh dia tak talipon aku?

emy said...

dia nak suh ko rasa jugak la capati tu..maybe paling sedap dia penah rasa.. tetibe tepon putus plakkk..ala aku semlm brekpes makan capati jugak.. saje la aku nak ckp jee.. wakakakakakk =|

*~ aRaBeLLa ~* said...

garang la lu nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...