Salah MMS

Assalamualaikum wbt,


Gua tak tau kutu mana yang dah salah mms gambar ni sambil diiringi dengan ucapan 'selamat malam mucuk'
Giler geli..sial!

apei - budak kampung

Comments

citahrudin said…
bikin dpt mimpi ngeri je weh
*~ aRaBeLLa ~* said…
kahkahkahkah!!!


tak pepasal dah jadi bahan ko wat entry..wakakakak
Queen said…
ahahahahha...ngeriii...ngeriii....
Jarr said…
lenkali lu reply balik mms jugak gambar bontot, dengan ucapan "mucuk tak"?

gua dah mark muka mamat ni,kalau jumpa gua roger lu.kita lauk ramai ramai.
black said…
weh mangkok lu bila mau turun padang main bola? telor mana telor?
cahaya said…
hahahahah..
tak tau nak kata apa dah..
seyes ke ni bro?
hahaha....
sharamli said…
peh...mucuk tu..

femes la mamat ni..
emy said…
sape yg anta sape.. mamat ni nak anta kat awek dia tunjuk muka dia tengah tido? aku rasa laahhhh..
Liliyuli said…
hahahahhahahahaaa!
tak baik la ko buat dia mcm tu..cuba kelabukan mata dia..hahahaha.

ko mucuk dia? eeeuuuwwwwwwww..


hahhahahahahaa

Popular Posts