Sunday, April 11, 2010

Baru gua sedar..

Assalamualaikum wbt,









"Sekarang baru gua sedar aper pasal bakat bola sepak gua tak sampai hingga ke peringkat kebangsaan...
PASAL RAMBUAT GUA TAK BOLEH PACAK!" Kata Black pada gua lepas magrib tadi. Betul jugak kata-kata beliau itu. Terima kasih Black kerana lu jugak sudah menjawap persoalan yang sama bermain di fikiran gua!
apei - budak kampung
p/s: Esok pi kerja gua nak start dressing rambut pacak untung-untung Arsene Wanger panggil gua untuk main team Arsenal.

5 .:

Nur said...

tapi..messi rambut tak pacak pong, sama dengan maradona, pele, zidane, etc ( tak larat nak list), hahahhah, kabo ke Black, Ballack dan Giggs pun sama, rambut selebet, rendah jer..:P

Bila nak main tgk wembley? Ker dah mai dan dah tgk?

sharamli said...

pakat tekejut 0rg 0pis nanti

cahaya said...

hikhikhik...
bro..tak rambut pacak pun takpe..
bocor bola nanti...(^^,)

Ann said...

saje cari alasan nape lu xjd pmain kbngsaan...alasan xleh blah..;P

apei said...

kak nur - nanti la ada rezeki saya mai sana lagi boleh la pi tengok wembley plak. black kirim salam katanya "nak berkenalan boleh?" hehehe...

sharamli - hehehehe...

cahaya - biar bola bocor janji ada style..

ann - itu fakta weh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...