Wednesday, April 7, 2010

Sakit mata

Assalamualaikum wbt,

Masuk hari ni dah 3 hari Datin Sri (mak gua) sakit. Sakit mata. Mendapat rawatan di sebuah hospital pakar di Ampang, selepas hari ke-3 mendapat rawatan nampak alhamdulillah semakin sembuh. Semalaman gua menghabiskan masa berdua bersama beliau. Gua duduk di bucu katil wad, bersembang. Terkeluar cerita-cerita yang memalukan gua semasa zaman kecik-kecik.

"Tau tak dulu masa kecik-kecik apei suka kencing sambil berlari!" Datin Sri..

"Ah mama ni merepek ajer!" Gua

"Sungguh..." Datin Sri

"Hahahahahhaa...." Gua...

1 pagi, 7 April, Hospital.

"Mama, apei tak buat Isya' lagi.. nak pi surau bawah jap" Gua..

"Doakan mama..." Datin Sri

"InsyaAllah.." Gua

Dalam sakit mata Datin Sri berusaha membuka mata...

"Naper bukak mata..nanti pedih!" Gua

"Mana tau esok mama buta tak dapat nak tengok apei lagi"

"Cakap mcm tu lagi sekali apei balik rumah terus.. malas nak teman mama kat hospital ni lagi!"

"ok..ok.. pi la semayang cepat!"

"10 minit ajer! aper2 panggil nurse ok!"

" baik encik apei!"

apei - budak kampung

p/s: Datin Sri dah keluar hospital sebentar tadi tapi esok masih ada satu lagi temu janji dengan doctor.

11 .:

citahrudin said...

sungguh best lg cita nih..aku smpi nk replay manyak2 kali

afendi ariff said...

moga datin cepat sembuh!

tOyO said...

moga beliau cepat sembuh..^^,

sharamli said...

:(

Ann said...

menusuk jiwa :)...

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

kirim salam dengan datin sri.

Pelangi Colors said...

sy terharu... :)

MaszLaVista said...

moga mak apei cepat sembuh..get well soon yaa datin!

yana said...

apei...
gile touching bro...
bergenang jap air mata ku...

semoga datin sri cepat sembuh...
amin...

cahaya said...

huhuhu..
mak saya pun akan dioperate hujung bulan nih...masalah mata juga..
apapun moga2 mak bro cepat2 sembuh...

mEiZ SHA said...

ninie doakan mak cepat baek ye...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...