Friday, April 9, 2010

Tahniah Liver-pool

Assalamualaikum wbt,


Semangat bola yang tersemat dalam diri gua sejak dari kecik memang tak boleh dinafikan. Walaupun pasukan Liverpool berjaya ke separuh akhir liga juara eropah gua tetap mengucapkan tahniah.

TAHNIAH LIVERPOOL.

Kalau sesuatu pasukan tu bermain dengan bagus, gua akan ucapkan tahniah, kalau pun pasukan feberet gua main serupa cilaka, pasing bola kucar-kacir, tendang tak kena, suka curik tulang dan melawan cakap pengadil gua tetap kutuk bertubi-tubi. Sebagai contoh pasukan Selangor yang kalah sama team Negeri Sembilan baru-baru ni. Sudah lah kalah bermain bola, lepas tu cuba bermain kejar-kejar dengan pengadil selepas wisel penamat di tiupkan pulak. Sebijik macam budak-budak darjah 3 Murni lawan 3 Jujur.
apei - budak kampung

5 .:

Ann said...

geli eh gmbr tuh....

sharamli said...

gatai pungk0q ke apa?

afendi ariff said...

gambo lucah di hari jumaat...
heh!

apei said...

ann - eleh...

sharamli - agaknyer la kot!

afendi ariff - tak la lucah sgt..

Jarr said...

lu dengki ngan gua kan pei?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...