Friday, April 9, 2010

Terima kasih

Assalamualaikum wbt,

Terima kasih atas keperihatinan pembaca blog ni yang mendoakan agar mak gua cepat sembuh. Alhamdulillah mata Datin Sri semakin sembuh. Dia jugak menyampaikan salam kepada pembaca 'apei budak kampung' katanya...

"Kirim salam kat kawan-kawan yang baca blog apei tu, cakap nanti raya jemputlah datang rumah!"

apei - budak kampung

8 .:

citahrudin said...

o yeahhh!!!

dpt duit raya kn? kn? kn?

Jarr said...

Gua doakan bonda lu cepat sembuh bro..minta bonda lu doakan gua yg tak sembuh sembuh lagi ni...amin.

apei said...

citahrudin - untuk budak2 bawak 18 tahun sahaja!

jarr - lu ni sakit aper plak bro? liverpool dah masuk semi-final pun sakit lagi ke?

citahrudin said...

fuhh..nsb baek aku br namblas tahun..

lalalalala

sharamli said...

kasi alamat cepat..xsabar dah ni

afendi ariff said...

dah nak raya nanti jgn lupa ajak lg....lu bkn bleh harap..pelupa...heh!

apei said...

citahrudin - ha 16 tahun boleh dapat duit raya.

sharamli - tunggu la bulan puasa dulu. hehehe..

afendi - kalau gua lupa lu ingat2 kan lah!

mEiZ SHA said...

yeah yeah,,

dpt wit laya x g nanti?
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...