Assalamualaikum wbt,

Semenjak mendapat kursus pemakanan yang bertajuk "Anak sihat, Malaysia Cemerlang" anjuran persatuan puspanita opis beliau, secara auto kebelakangan ni dalam list pemakanan gua dan Orked jangan harap nak jumpa mee segera jenama meggi, jajan jenama twistis, asam-asam jeruk dari Penang, dan coklat coki-coki. Semua dah selamat masuk tong sampah!

Sekarang pemakanan gua dikawal ketat oleh Pn Marlina..

Sarapan pagi, mesti makan buah, air soya atau milo, dan nasik lemak. Tengahari, mesti makan buah, nasik, ayam, ikan atau daging dan sayur mesti extra. Malam pulak, buah dan salad sahaja.

Amacam sihat tak jadual pemakanan gua sekarang?

apei - budak kampung

p/s: kadang-kadang terlepas gak sebatang dua rokok masuk dalam tekak gua ni! hahaha..

Comments

puan marlina, sila alert statement last tu.
aieda said…
haha berapa lama bleh bertahan dgn menu sihat tu wahai apei??
Ann said…
bagus ar pn marlina...
aliff muhammad said…
Apei,

Air kacang soya tak sesuai untuk lelaki!

Banyak hormon wanita nanti lu!(abang gua yang doktor kat ukm cakap) Baik lu minum air suam.
Pelangi Colors said…
alahai..dah besor ank abah..hee~~
cahaya said…
lamanya tak singgah sini!!!
hai bro..
wahh..gaya hidup shat tue..
sakong uan marlina(^^,)

Popular Posts