Thursday, June 3, 2010

Injection H1N1

Assalamualaikum wbt,


Demi menyahut cabaran Puan Marlina, malam ni gua akan mendapatkan cucukan pencegah H1N1. Kali terakhir gua terlibat dengan scene-scene cucuk-mencucuk ni masa tingkatan 3 dulu. Aper nama entah enjet BCG tak silap gua.

Wish me luck bebeh!

Damn!

apei - budak kampung
p/s: rasa berdebar macam nak mengadap ustazah ngaji gua dulu weh..

15 .:

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

penakot jugak encik apei nih...

citahrudin said...

nk tau?

ada sorang member aku tu pun amek cocok h1n1 tu gak..

badan taf2 mcm gitu pun, buleh lenguh lengan woh...sikit lagi nak demam woh

hamba Allah said...

Salam encik apei,

saya harap encik apei masih sempat baca komen ni. kitorang dulu pernah bincang ramai2 pasal vaccination ni(bersama dengan mat salleh di oversea). hasil perbincangan tak formal ini, kitorang figure out tak perlu vaccination ni kalau tak terpaksa. susah nak jelaskan. yang pasti, banyak keburukan. boleh browse dekat laman web kat bawah ni.

http://www.infowars.com/bill-gates-use-vaccines-to-lower-population/

*mohon maaf kalau seperti menyibuk tetapi percayalah ini sesuatu yang hak untuk kita tahu. Wallahualam.

Ann said...

all da best....pjm je mata jgn tgk jarum tu..

Jarr said...

apei mmg takut jarum..derma darah pon pengsan..ishh la.

Mohd Adziim said...

Biasanya akan lenguh lengan sehari je kot n tngok r atas orng,ada yg demam ada yg rilek cm biasa je.

aieda said...

yer ke BCG masa form 3? bukan darjah 6 ke apei?

yana said...

apei...gua dapat dah injection tu..
oit...sakit lorr...
sib baik wa tak demam...
selamat berjaya en apei..

apei said...

naddy - gua bukan takut, gua segan ajer.

citahrudin - badan taf tapi semangat tak kuat tak boleh jugak.

hamba Allah - Tq for info. unfotunetly i read this comment this morning. Tapi takper, saya akan browse jugak website yang diberi. tqvm.

ann - ah gua tengok ajer jarum tu tarak hal pun!

jarr - lu jgn nak macam-macam. Ada berani jom la derma darah sama-sama tengok saper pengsan. hahaha

mohd adziim - betol lah tangan gua lengoh la hari ni. tapi tak demam.

aieda - yer ke? entah gua pun dah lupa. hahahaha...

yana - yer gua tengah lengok sekarang tapi tak demam.

afendi ariff said...

ya Allah...selamatkanlah penulis blog ini...
heh!

suria jay said...

apei, i was about to tell u not taking the vaccine. there's something hidden about the vaccine. even the pencipte vaccine claimed wont give the vaccine to their family, anyway, semoge sihat2 sahaje :)

Ries Lee said...

stakat injection bcg tu gua tak takut..len la kalo nak injek derma darah..besar siut jarum dia..

fndrocka said...

muka budak tu dah macam nak berak tapi tak lepas

Terbaru : Dilemma Wanita Gorjes

Anonymous said...

I havе learn а fеw just rіght ѕtuff
here. Ϲеrtainly woгth bοokmaгkіng for гeνisiting.

I wonder how a lot effort yοu place tο mаke the ѕort οf magnificеnt infогmative web site.


Visit my site: Www.Docstoc.com

Anonymous said...

I will rіght awаy snаtch yоur rss feed
аs Ι can't to find your email subscription link or e-newsletter service. Do you have any? Kindly allow me know so that I may subscribe. Thanks.

my web page ... curing hemorrhoids **

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...