Saturday, August 21, 2010

angkat..

Assalamualaikum wbt,


Kepada yang telah menghantar tender, proposal, resume dan memo kepada gua tak kiralah melalui email, pos laju atau mat depatch.

Di sini gua ingin memaklumkan bahawa gua tidak pernah menawarkan sebarang jawatan adik angkat, kawan baik angkat, makwe angkat, teman tapi mesra angkat dan scandal angkat. Lu kalau nak kawan, kawan ajer. Add ajer gua kat FB.. tak payah nak ajak gua main angkat-angkat. Dah macam budak sekolah asrama pulak gua rasa.

Sebarang surat menyurat atau sebarang bentuk rayuan tidak kiralah melalui kad ucapan, hadiah seperti hamper atau vaucher tidak akan di layan.

Harap maklomat.

Terima kasih

apei - budak kampung

7 .:

citahrudin said...

gila juga nih

aieda said...

hiihii aah la cam bebudak skolah... tambah kalo yg mmg dh ada abg kakak smua sebok je nak angkat2 org lain hahahaha...

Aerosmith said...

Diorg terkesima dgn perwatakan lu.tapi aku memang menyampah peel berangkat2.ada abang sedozen pun nak cari abang angkat lagi apehal?

J@J@ / Bini The Rock said...

wa siyes!

wa mmg tak suka nak ber "angkat-angkat" nih...

nak kawan..kawan jerk! yg lbh tua ke..lebih muda ke, semua wa anggap kawan!

xD

apei said...

citah - eh gua mana ada giler.

aieda - tau tak per..

aerosmith - perwatakan gua yang romantis ke? keh..keh..keh.. lu tak ada blog ke?

jaja - kata bini gua "kalau berani angkat arr.. kang dua2 gua kasi angkat satu kali!"

Anonymous said...

aku xde idea nk berblog la ape.takpe la,aku jadi adik angkat blog lu jadi la,wakaka.

Aerosmith

CHEDEM said...

Gua tengah cari awek angkat.Tolong rekemenkan.Terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...