Friday, August 20, 2010

kepada mereka dan mereka-meraka...

Assalamualaikum wbt,

Kepada yang telah meng-wish selamat hari jadi kepada gua tak kira lah melalui facebook, sms, mms, email, surat layang dan cakap-cakap mulut, gua ucapkan terima kasih banyak-banyak.
Kepada yang masih belum meng-wish selamat hari jadi kepada gua, anda semua masih boleh berbuat demikian sebelum raya tahun ni. Lepas raya sebarang ucapan selamat hari jadi tidak akan dilayan!

Kepada Pn Marlina dan Cik Orked, lu orang punya suprise memang boleh buat gua jadi sakit dada. Apa pun terima kasih banyak. Ingat Puan Marlina, hari jadi awak tak lama lagi. Hehehe.. tungguuuu...

Kepada pembaca blog apei budak kampung, gua mintak maaf banyak2 pasal dah lama giler tak update. Gua baru bertukar portfolio kerja yang menyebabkan gua terpaksa bagi perhatian penuh pada kerja. Makna nyer, isnin sampai jumaat gua bz keje. Sabtu sama ahad gua bz membuta. Nasib baik hari jadi gua hari ni boss gua memperkenankan permohonan cuti gua dan boleh la gua tulis blog ni. Kalau tak ada problem, lepas raya gua sambung merapu balik.

Kepada pihak iklan nuffnang, terima kasih kerana masih sudi hantar cek kat rumah gua. tadi pun gua ada dapat satu lagi. Dapat gak gua buat-buat beli kuih raya. Ok..ok.. gua tau reader blog gua tak ramai sekarang pasal gua malas nak update. Abis lu nak potong gua punya KPI? macam ni lah, kalau lu boleh offer gua double dari gaji gua sekarang, gua tulis blog full time. amacam?

Kepada pari-pari syorga, tahniah atas kelahiran baby baru. Sorry gua tak leh reply sms lu yang tulis lu dah kenyang makan tengahari di bulan puasa. Di khuatiri kalau gua reply sms tu nanti boleh mendatang kan kurang pahala puasa gua sebab ada kemungkinan sms gua akan berbunyik maki hamun. hehehehe..

Kepada budak-budak blog, member2 FB, budak surau as-syakirin yang ada ajak gua berbuka sekali tu, sila kompom kan tarikh betol2 weh... lu orang bikin panas betol lah. kalau jadi katakan jadi tidak hamba ternanti-nanti. Nanti kalau gua buat undang-undang suruh confirm 3 hari sebelum tarikh berbuka lu orang cakap gua poyo macam artis. tapi kesian lah kat gua, gua pun nak susun jadual waktu gua jugak. Anak bini gua pun nak bebuka sama gua jugak. Tak ada disiplin betol lah.. aper-aperhal roger pakai handpon.

Akhir sekali kepada pihak Astro, lain kali jgn potong astro rumah gua ikot seronok lu orang ajer. Gua tak leh terima bila gua talipon lu bagi alasan "Sorry encik, kami terpotong salah akaun lah" Nasib baik masa lu orang potong tu gua tengah tengok bola, kalau lah lu potong time
bini gua tengah tengok drama... bukan takat pihak astro ajer kena sound, ada kemungkinan dengan gua sekali pun kena. So sila berhati-hati di masa akan datang.

Selamat berpuasa, selamat hari raya dan selamat mendapat saman ekor dalam pejalanan anda ke kampung.

apei - budak kampung.

7 .:

citahrudin said...

gua harap kalu lu berjaya jadik ketua lg utk pemilihan akan dtg, lu tidak berucap pjg lebar mcm gini

silap2 buleh kena baling selipar weh

apei said...

citah - gua lepas gian dah lama tak tulis blog.

aieda said...

welkam bekkk encik apeiii... ingat dh pegi bertapa kat gua mana tah... :P

J@J@ / Bini The Rock said...

hepi besday la apei yep!

nak sama pulek dgn tarikh besday somi gua ropernyer ye!

pari pari syurga said...

hahahahaha.. gua akan teruskan sms lu smpai abes puasa nti. gua senaraikan sekali menu ape. amcm?

Ann said...

hepi beday jugak....astro ptong sbb salah akaun..hehe lawak lah...

apei said...

aieda - hahaha.. jadi pemerhati sekejap. dok baca blog orang ajer.

jaja - mengikut pemerhatian gua orang yang lahir bulan ogos ni hensem2. lu tak caya tengok ajerlah somi lu ngan gua. kan dekat2 ajer hensem nyer tu.

pari2 syorga - lu bikin gua terbakar laaaa...

ann - tak per gua dah ampunkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...