Friday, January 28, 2011

Mimpi patuk ular.

Assalamualaikum wbt,

Malam tadi gua mimpi kena patuk ular kaler hitam. Orang tua kata kalau mimpi kena patuk ular, itu tanda ada orang nak masuk meminang....

Ah, aperhal plak tiba-tiba rasa berdebar ni.

apei - budak kampung

p/s: Saper-saper nak masuk meminang gua, sila hadiri sesi interview bersama Pn Marlina terlebih dahulu. Itu pesan beliau pagi tadi dalam kereta masa dalam perjalanan kami nak ke opis. Harap maklom.

8 .:

TiKa LEh said...

kalo ular htam tu sebaliknye tu..haha

citahrudin said...

ntah2....ada org nak pinang orked utk masa depan..

aksara said...

Salam,

Pernah terdengar dari seorang ustaz. Kalau mimpi ular hitam atau anjing hitam, ada petanda tak baik. Mungkin ada orang yang berniat jahat. Mohon perlindungan dari Allah. Banyakkan baca 4 Qul.Mimpi boleh jadi mainan tidur. Mohon padaNya sebaik-baik penjaga.

Wallahu a'lam.

sharamli said...

harap2 puan marlina luluskan..keh keh keh

pari pari syurga said...

kalau gua yang masuk minang.. puan marlina terima dengan hati terbuka tak?

PETAK.! said...

Nak masuk minang. Tapi bukan Apei. Hurm. Cik Orked, single tak? Ah. Tiba-tiba rasa berdebar.

apei said...

tika leh - yer ke?

citah - hahaha... lu jgn.

aksara - Insyaallah, terima kasih untuk reminder tu.

sharamli - gua pun..ssshhhh..

pari-pari - lu tak boleh. nanti anak lu tempeleng gua.

petak - keh..keh..keh.. boleh hantar application dulu.

KayNisa said...

kalau mimpi dibelit ular baru ada orang nak minang, kalau dipatuk ada orang berniat nak buat jahat. ni aku dengar kat radio hotfm tahun lepas. lagi satu, aku dengar ceramah ustaz ismail kamus pun cakap camtu gak.

ape2 pun mimpi mainan tidur.. wallahualam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...