Orked berumur 31 bulan.

Assalamualaikum wbt,


Bulan ni Orked dah berumur 31 bulan. Bulan ni jugak Orked dah 3 hari tak nak tidor kat rumah gua. Bulan ni jugak Orked dah pandai makan nasik dengan ikan masin, nasik gaul sambal tempoyak dan paling champion minum kopi cicah biskot lutut.

Gua ingat ni semua Datin Sri punya pelajaran. 3 hari tidur rumah nenek dia (mak gua), perangai pun dah macam nenek dia. Umur baru 31 bulan dah macam orang umur 31 tahun.

"Orked, papa tak kira, malam ni Orked kena balik rumah tidor kat rumah!!!"

apei - budak kampung

p/s: Gua pelik aperhal tetiba anak gua tak nak tidor kat rumah? Gua dengar gossip sekarang dia sibuk berkawan ngan sorang mamat yang umur 36 bulan kat sebelah rumah Datin Sri tu.

Comments

mEiZ SHA said…
hahahahha
patut laa xnak balik anak dara tuh ..:)

makin besar makin comel..:)
mesti mcm mama dia kan..;D
aieda said…
orked, kakak pun suka makan biskut lutot tp x pernah makan nasik gaul dgn tempoyak lg.. Cayalah orked.
apei said…
miez sha - hahaha.. ikot mama dia. Maybe second baby ni ikot papa dia.

aieda - try arr best ooo...
mama.orked said…
orked sayang....
balik la,mama rindu orked ni...
mlm ni tido ngan mama ek..
nanti mama msk sepital lg lama mama x tido ngan orked tau!!
huhuhuhuhhuuu...(sedih)
afendi ariff said…
lu tunggu yg 2nd....
nnti lg mcm2 hal....
mcm anak wa...
heh!
alalala..comeynya orked tu..hehehe.. ;)

Popular Posts