30 hari menanti cinta baru

Assalamualaikum wbt,

Ok.. sekarang gua dalam mood standby. Lagi 30 hari Pn Marlina akan melahirkan baby ke-2 kami. Alhamdulillah.. excited. Sekarang nak pi keje pun tak ada mood brader. Menurut doktor dari pemerhatian beliau, insyaAllah anak lelaki pulak kali ni. Gua memang dah agak dia punya hensem-hensem mesti lebih kurang gua jer tak lari jauh. Yelah orang tua-tua pun ada cakap mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasik. Kira gua ni ibarat kuah dan anak gua ni ibarat nasik, mana tumpahnya ke henseman gua kalau tak ke anak gua kan?

Ok doakan Pn Marlina selamat melahirkan...

apei - budak kampung

Comments

nurul lalala said…
congrats apei..bestnye orked da jadi kakak~^^
@tune® said…
wa...tahniah..smoga die dipermudahkan
aieda said…
kakak orked wanna be.. mesti comel orked jadi kakak.
citahrudin said…
dah tentu lah hensem ikut lu,
janggal sangat kalu hensem ikut puan marlina apatah lagi orked

oh ye...selamat lah! selamat!
sharamli said…
harap-harap 0rked tak buat 0nar..ha3..
apei said…
terima kasih semua atas ucapan lu orang. Nanti Puan Marlina dah bersalin gua bagi tau.

Popular Posts