Thursday, May 5, 2011

Panggilan dari Datin Sri

Assalamualaikum wbt,


"Papa, ortomen (ultraman) tendang momok macam ni kan? kan? kan papa?"
Orked cerita pasal ultraman malam tadi.



Pukul 5 time jam tangan gua. Datin Sri call gua yang masih kat opis.

"Assalamualaikum..sibuk ke?"

"Tak lah biasa-biasa jer, ada aper mak?"

"Ni anak dara apei nak cakap, katanya ada benda penting"

Talipon pun bertukar tangan kepada Orked.

"Hello papa, ni kakak ni. Kakak tidor rumah nenek tau malam ni" Kata Orked

"Eh kan dah janji nak pi pasar malam teman papa beli apam balik jagung lebih malam ni kan?" Gua try discuss secara gentle ngan Orked.

"Kakak nak tidor rumah nenek jugak. Ok babai papa" Orked terus letak talipon.

Minggu lepas Orked tidor rumah Datin Sri dua hari, minggu ni Orked tidor rumah Datin Sri masuk hari ni dah tiga hari. Kalau minggu depan dia tidor rumah Datin Sri empat hari, gua ingat gua nak pindah ajer duduk satu rumah dengan mak gua. Settle!

apei - budak kampung.

6 .:

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

cerdik orked..orked dah kurus tapi pipi masih tembam.




sejak 2-3 ari ni rajin lu update kan? bagus...

aieda said...

aku suspek orked berkomplot dgn datin sri laa.

apei said...

naddy - pasal sekarang gua tak bz sgt. peksa pun dah abis. hehehe

aieda - gua pun syak ada sesuatu..

mEiZ SHA said...

hahahha
mesti dok ngan papa x best nih!!
hehehehehe

TiKa LEh said...

papa dia slalu buli orked kot..kat rumah nenek, dimanjakan..hahah

mama.orked said...

papa suker marah kakak...kan orked kan....hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...