Will be missed dearly...

Assalamualaikum wbt,


"Cantik tie, tapi kenapa tak pakai jaket? Patutnya kalau majlis formal macam ni kita kena lah pakai"

"Hehe thanks dato' emm jaket tak ada. Nanti first gaji saya beli"

Teguran pertama dari Timbalan Gabenor bila duduk semeja minum pagi dengan beliau. Minggu pertama gua bekerja.

Itu 6 tahun dulu.

Hari ni orang yang cakap tie gua tu cantik dah tak ada.

Hari ni gua akan mengenang beliau sepanjang hari.

Gua pakai tie yang dia cakap cantik tu hari ni. Dah lusuh sikit tie tu. Tapi gua pakai jugak.

Dato' Mohd Razif Kadir. Timbalan Gabenor Bank Negara Malaysia. Moga roh beliau dicucuri Rahmat.

Al-Fatihah..

apei - budak kampung

Comments

n a d e a said…
al-fatihah...
takziah buat keluarga arwah dan semua warga BNM
Jarr said…
al fatehah..gua pon dpt email dari Faridah BNM semalam.Semoga Arwah ditempatkan dikalangan mereka yg beriman..

Popular Posts