#%&*$%%)(!!@#

Assalamualaikum wbt,

Bila teringat balik perangai gampang yang gua buat masa awal-awal semester hari tu memang rasa nak lempang ajer diri sendiri. Soal add paper atau pun bahasa lain nye tarik paper ni bukan benda runcit-runcit dalam bidang belajar universiti ni. Sebab perangai tersebut, gua terpaksa menangung derita sampai hujung ramadhan. Orang dah habis periksa gua masih lagi sibuk pegang buku. Aper cerita pei???

Macam mana pun mood Lailatulqadar, gua cuba maintain.

Saper-saper citer pasal raya depan gua. Memang gua bagi tepat kat hidung...sedas!

apei - budak kampung

p/s: aperhal tajuk entry gua mcm tu? ah gampang lah!

Comments

aieda said…
Gila betul tahap stress lu ni pei.. Bertabahlah pei, adik aku yg nak upsr pun main hempas2 buku bulan puasa ni sbb peksa lepas raya. Ape kata lu anggap mcm amik upsr je pei..

Sekian.
sharamli said…
Kah kah kah. Makin tua makin garang! Ad0i j0m raya j0m
wos said…
kalau lu tak sampai hati nak lempang diri lu.
gua ada.
gua sentiasa ada di sisi lu untuk melempang lu.

Selamat Hari Raya!
mama.orked said…
2lah,ponteng kelas lg..kan dah xleh jawab peksa!!!
hanie said…
kahkahkahkah!! wa secara rasminya harini..merdeka!!

terasa nak cerita pasal raya pulak..amecam?

mama orked, len kali get ready rotan br seliang dua. mesti dia x malas dah. hahaha
the_reverend said…
pei...baju raye kaler ap?hahaha
apei said…
aieda
yang amik peksa lepas raya pun main hempas. gua amik peksa 2-3 hari nak raya. perhhh rasa nak kunya buku teks.

sharamli
mana ada tua.. hehehe..(tak ngaku!)

Kak Wos
Baik kena lempang dari makan kat kedai gulai kawah. keh..keh..keh..

Dear
Niat tu ada nak pi kelas, badan jer tak sampai.

CikHani
Jgn sebut soal merdeka depan gua. Kemain lagi lu racun bini gua suruh beli rotan.

the_reverend
Cilakak, ni persoalan raya yang heavy gua nak jawap.

Popular Posts