Sunday, August 21, 2011

bukak puasa berhelah

Assalamualaikum wbt,

Tadi Pn Marlina belanja gua makan berbuka kat luar. Katanya nak celebrate hari jadi gua. Walaupun tekak gua berat ke sambal tempoyak campur pucuk ubi tapi gua ikot kan jugak berbuka kat JW Marriot tu. Orang nak belanja aper nak banyak soal. Lepas berbuka Pn Marlina ajak pi pasaraya budak-budak remaja suka lepak tu, Pavillion kot tak silap gua nama dia. Pasaraya-pasaraya macam tu bukan tempat gua. Menuju tingkat tiga ke kedai seluar jeans.

Kat kedai seluar jeans,gua kena paw sama Pn Marlina RM nak dekat 200. Cilakak berdebar jugak gua. Nasib baik nuffnang baru hantara cek raya.

Lepas ni kalau ada package makan-makan percuma terutama package yang datang mengejut macam ni, gua kena lebih berhati-hati.

apei - budak kampung

2 .:

ady.ahmad said...

hahahaha....udang sebalik mee dihotel,,haha

sharamli said...

terkena..terkena..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...