Thursday, October 27, 2011

Bos FAM




Kat berita tv3 bahagian sukan ada keluar muka abg ni semalam. Dia cakap "Walaupun harga tiket masuk stadium kita RM50, tapi masih lagi terendah berbanding Singapore dan negara asia lain. Kita di FAM ni tak amik satu sen pun dari harga jualan tiket tu".

Aper citer ni tiket tengok bola harga sampai RM50? Harga tengok bola makin menaik, ranking Malaysia makin menurun. Cantek.

apei - budak kampung

5 .:

hanie said...

nasib baik wa suka tgk dekat skrin besau mamak jek.modal untuk teh tarik tak sampai 2 hengget. ha ha ha

mEiZ SHA said...

tau xpe..tgk kat umah jer sudaa...:)..50 hengget leh call pizza tu mkn kat umah sambil layan bola..hahahhaha

aieda said...

diorang ni gilaaa!!

tasekM said...

aku tgk kt tv je... :)


.

BONDAROCK said...

tgk tv ... sambil baring2 kat rmh...kalu rasa tak menarik...tukar channel lain ... *syurga*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...