Friday, January 20, 2012


Assalamualaikum wbt, 

Beberapa kali jugak gua berangan nak tutup blog ni tapi malangnyer gua tak tau macam mana cara nak delete blog. Jadi gua biarkan saja blog ni terus active walaupun kadar kekerapan gua update blog sekarang adalah sangat tak kerap. Yang keduanyer adalah gua sangat sibuk dengan aktiviti keje di opis dan aktiviti belajar di universiti. Kecekalan gua menulis blog telah gua halakan kepada menulis assigment dan juga report-report berkaitan soal pelajaran. Yang ketiga, gua sekarang sedang berkira-kira untuk buat keputusan yang besar jugak. Harap-harap Tuhan boleh bagi gua petunjuk jalan mana yang patut gua pilih. 

apei - budak kampung

p/s: walaupun jarang giler gua update tapi gua tengok visitor ratus-ratus jugak mari. Aper lu orang carik sini?

6 .:

aieda said...

hahaaha bukan lu skrg menulis di arena twitter ke pei??

apei said...

haha twitter saja yang gua active sekarang. facebook pun tunggang langgang gua abaikan.

sharamli said...

Eiii. Perasan

apei said...

hahahaha....

Cik Dee said...

cari abg la.. uhuh.. camner deela nak inbite wedding ne kalo abg xde kat sini..
kat ner nak cari abg nih..
add deela kat akaun twitter..
@deelauliya

helmi said...

gua harap lu berjaya dengan jayanye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...