Tuesday, March 27, 2012

3 days

Assalamualaikum wbt,


Hari terakhir gua update blog dari bangunan BNM. Mulai esok gua dah start bercuti. Cuti panjang. 7 tahun gua keje dalam opis, rasanya sampai masa untuk gua ambik cuti. Pn Marlina, Orked kemas-kemas beg. Jom pindah!! Oh yer.. buku merah mana gua letak?

apei - budak kampung

p/s: Mungkin blog ni akan sunyi untuk 2-3 minggu akan datang. selesai semua gua update lagi. Doakan kami!

7 .:

hanie said...

wa pulak yag debor tak tentu hala.kakakaka
wa doakan semuanya baik2 saja weh untuk lu sefamily..

apa-apa..sila hapdet ke kengkawan!!

De' Nurul said...

Selamat memulakan hidup baru kat tempat orang. eesok aku pun bercuti jugak :)

aieda said...

May Allah bless you and family...

helmi said...

semoga selamat semuanya.tolong usyakan harga pampers lagi murah ke mahal,hehe

CHEDEM said...

Selamat bercuti bro...Adem

Erin-Ibu Marsya Qistina + Marissa Qaisara said...

Bro..lu pindah obersea tak bagitau kat akak pun bro..! akak tau ni pun dari kengkawan opis lu la bro....

pergh..2 thn tu bro lepak switzerland...
lepas ni kisah main salji jelah kot citer dlm blog lu ni bro....

akak amat menjeles disini..semoga segala-galanya berjalan lancar di negara org...rajin2 update belog okeh!

MrJocko said...

Semoga semua selamat bro,,, lu memang Kamikaze la,,, respek lu,,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...