another twenty one days.

Assalamualaikum wbt,


21 hari lagi gua akan memulakan fasa baru dalam kehidupan. Berdebar, gabra, cuak, seronok, semua ada. Gua harap semua yang dirancang berjalan lancar dan sehingga hari ni tuhan belom pernah menolak doa gua dan sentiasa ada bersama.

InsyaAllah..

Ok siap-siap kemas beg..

apei - budak kampung

Comments

hanie said…
wa ucapkan semoga sukses!


nt buleh wa tumpang rumah lu. kakakaka
sharamli said…
insyaallah d0akan dari ja0h..tapi nak ke mana
De' Nurul said…
Pindah obersi ha wey? Jaga anak bujang dengan anak dara angkat aku tu elok elok taw.
❀aRaBeLLa❀ said…
dah sampai sana jgn senyap pulak..tuiter pon da katup..
Darab Dua said…
ingat, pengeras mee rojak kuah asing untuk gua. ha ha
apei said…
naddy - wah masih baca blog gua? gua rasa lu antara orang paling lama baca blog ni. insyaAllah dah ok semua nanti gua bagi tau.

cik hani - boleh tarak hal. doakan gua weh.

sharamli - Terima kasih. insyaAllah akan di beritahu secepat mungkin.

Nurul - Ok kak yong akan gua jaga anak angkat lu tu.

arabella - smpi sana gua bukak balik twitter tu tapi pakai nama bunyik mcm german sikit. hehehe

DD - gua akan bawak tapi sangkut kat imigresen gua tak jamin. hehe.. insyaAllah gua smpi 31mac pagi time kg lu.

Popular Posts