Thursday, January 30, 2014

Big day

Assalamualaikum wbt


"Wah papa pakai baju kod pergi keje hari ni" Orked tegur gua pagi tadi. 

"Haa, pagi ni papa ada meeting sikit. Macam cerita drama melayu tu, pesen meeting untuk tender juta-juta" Gua bagi hujan biar Orked senang paham. 

Faris buat tak tau ajer sambil isap susu dan tengok cerita upin-ipin di TV9. Jam lagi 5 minit pukul 9 pagi. 

"Ok papa nak pi keje dah" Gua sound, auto Faris ngan Orked bangun macam biasa salam gua sebelum pi keje. Aktiviti salam menyalam ni memang gua ajar anak-anak gua kena buat sehari 2 kali. Sebelum gua keluar pi keje dan sekali lagi sebelum diorang nak tidor. Tak payah tunggu hari raya baru nak salam. 

"Bye papa, meeting elok-elok ok!" Pesan Orked sebelum gua keluar pagi tadi. 

Today is a big day, wish your prays and His bless. 

Apei - Budak kampung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...