3 Perkara

Assalamualaikum wbt

1. Hari ni genap seminggu nenek tinggalkan aku. Semoga arwah nenek tenang di sana - Af-fatihah

2. Setelah aku dan pasukan berhempas-pulas untuk beberapa purnama ni menyiapkan persediaan bagi program di satu daerah di sini yang kononya pengurusan dari Keyell ingin turut serta. 3 malam lagi adalah harinya, pagi ni telinga aku ditiup bayu lembut dengan khabar berbunyi keras dari sinun. Pengurusan tidak dapat hadir. Terima kasih daun keladi.

3. Setelah aku berjanji untuk menjaga suatu amanat, entah mungkin hasil hembusan  sang ahli tetap Jahanam maka terlena aku dalam kelakaan yang paling alpa dan tergelincir. Maaf tidak cukup untuk mengembalikan senyum aku.

Anda kau bertanya apa 3 perkara yang 'mengembirakan' aku hari ni.

Apei - budak kampung

Comments

Popular Posts