Monday, March 13, 2017

In-Se-Ki-Yo

Assalamualaikum wbt

Wahai jiwa yang aku sayang dan cinta
Ya, aku tujukan untuk kamu yang sedang membaca

Mungkin kau kerap lihat aku
Bertemu berbual nampak mesranya
dengan manusia lain
Yang kadangnya sama jantina
Yang kadangnya lain tandasnya
Risau aku berubah hati
Seperti yang kau selalu lihat dikaca tivi

Yang aku boleh janji, jangan kau resah dan gelisah
Berjumpa mereka hanya untuk kerja
Yang aku kerjakan itu pula untuk kita
Keluarga kita, masa depan generasi kita
Segala halnya memang untuk kita

Jangan lupa apa yang aku sering kata
Walau aku bersama mereka
Dalam hati aku yang ada hanya kau saja
Dan yang aku usahakan ini, khas untuk dunia kita

Jangan risau, aku masih dan tetap kau yang punya
Mari sini aku hadiahkan pelukan manja

Apei - budak kampung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...