Cinta kali pertama



Kali pertama aku berlari ketika di SMTPD...
Dari situ cinta aku dengan lari makin dalam
Masa di SMTPD nama nya merentas desa dengan jarak maximum 5km sahaja... 
Sukan lain, bola, futsal, hoki, rugby dan silat masih juga. 
Di ITM, aku masih berlari... 

Kali pertama half-marathon aku lakukan ketika 17 tahun dan full marathon 19 tahun. Kemudiannya aku tetap terus berlari. 

Marathon terus jadi benda yang aku gilai, singapore, melbourn, osaka, bangkok, disamping malaysia semua aku sertai. 

23 tahun aku ambil keputusan untuk kawin, antara perkara yang pn Marlina harus faham dan tahu, dia bukan cinta pertama aku.

Hingga hari ini, 11 tahun perkahwinan, alhamdulillah jodoh aku dengan keduanya masih kekal.

Hai cinta hati abg pn marlina dan lari...

Apei - budak kampung


Comments

Popular Posts